Verzending
Wij streven ernaar om de producten die op onze website worden aangeboden te allen tijde voor u op voorraad te hebben. Mocht een artikel niet beschikbaar zijn, dan laten we je dat per e-mail weten. Veel bestellingen zijn klaar voor verzending na 24 uur, na ontvangst van de bestelling onder rembours of na ontvangst van het factuurbedrag voor vooruitbetaling, en worden vervolgens geleverd. De levertijd is voornamelijk afhankelijk van het bezorg bedrijf. Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten. Als we een product niet op voorraad hebben, wordt het op afspraak direct bij de fabrikant besteld. Houd er rekening mee dat de levertijd dan 3-7 dagen wordt vertraagd. De levertijd wordt op passende wijze verlengd in het geval van werkonderbrekingen en omstandigheden waarvoor wij niet verantwoordelijk zijn, zoals wettelijke of officiële bestellingen (bijv. Import- en exportbeperkingen) of in geval van vertragingen bij de levering als gevolg van overmacht.
Als de levering van uw bestelling te lang voor u lijkt, schrijf dan een e-mail naar onze verzendservice op info@hollandpowernutrition.com
Internationale leveringen
Afhankelijk van het land waar u uw producten laat bezorgen, kunnen er kosten in rekening worden gebracht die u moet betalen zodra het pakket dat land bereikt. U bent zelf verantwoordelijk voor deze vergoedingen. Deze vergoedingen of rechten moeten aan de douane in het betreffende land worden betaald. Douanerechten zijn meestal gebaseerd op de waarde van het pakket. De ontvanger van het pakket is verantwoordelijk voor alle extra kosten voor inklaring. Informeer, voordat u een bestelling plaatst, bij uw lokale douanekantoor over eventuele kosten die kunnen voortvloeien uit levering in het betreffende land.
Sommige landen leggen beperkingen op aan voedingssupplementen en supplementen of hebben een speciale vergunning of iets dergelijks nodig. Douanevoorschriften verschillen van land tot land, dus neem contact op met uw lokale douanekantoor voor meer informatie. (Dit geldt alleen voor landen die geen lid zijn van de Eu.)
Belangrijk
Wij kunnen de bezorgkosten als gevolg van douane-retouren niet vergoeden. U bent verantwoordelijk voor de extra bezorgkosten die kunnen voortvloeien uit retourzendingen. Als u niet zeker weet of u een bepaald artikel naar een land wilt verzenden, raden we u aan contact op te nemen met het verantwoordelijke douanekantoor voordat u het product bestelt. Met de bestelling bevestigt en accepteert u deze bepalingen.
Retourneren of ruilen van goederen
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
Om redenen van gezondheidsbescherming en hygiëne worden onderstaande producten niet aanvaard:
- Producten waarvan de verzegeling is verbroken
- Producten waarvan de verpakking beschadigd is
- Producten waarvan de folie verwijderd is
- Producten die gebruikt zijn
Als het product aan bovenstaande voorwaarden voldoet ontvangt u een terugbetaling.
Het kan ook zijn dat u na afloop van de zichttermijn een artikel terug wilt sturen. Na beoordeling van uw vraag door onze klantenservice kunt u hiertoe overgaan.
Retouren waarvoor geen afhaal afspraak is gemaakt, worden niet door ons geaccepteerd en verwerkt. Wij nemen alleen ongebruikte producten, in de originele verpakking, terug. Wij vergoeden niet de originele bezorgkosten voor ongewenste artikelen. En wij vergoeden niet de kosten van het terugsturen van de ongewenste artikelen.
Retourzendingen kunnen gericht worden aan:
Dutchpowernutrition
keukenhoflaan 103
2548PD Den haag
Nederland
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Je dient daarbij een volledig ingevuld herroepingsformulier mee te sturen die op deze pagina te downloaden is.